2018. szeptember 28., péntek

Olvastam par dolgot a Bosnyak teren levo Remiz Burgerrol.
Gondoltam lemegyek es eszek ott egy hamburgert.
A gondolatot a tett kovette es ma felkerekedtem hamburgerezni.
18:45-kor betoppantam a hamburgerezo ajtajan es a koszones utan kozoltek velem, hogy mar zarnak, mert kifogytak az alapanyagbol.
Kifogytak az alapanyagbol penteken 18:45-kor!
Eloszor arra gondoltam, hogy vmit felrehallottam es elhulve kerdeztem vissza, hogy "Nem tudtok kiszolgalni a penzemert?"
Egyszeruen ennel ertelmesebb mondatot nem tudtam kinyogni, mert annyira lesokkolt az informacio.
Kb. ugyan az volt a valasz, mint amit elsore mondtak.
Kopni, nyelni nem tudtam a dobbenettol.
Azt meg megertem, hogy 19:50-kor beesek es kozlik, hogy: "Bocs, ma mar nem csinalunk semmit neked!".
De, hogy pentek este 18:45-kor kifogynak az alapanyagbol az mar a vicc kategoria.
Annyira felhuztam magam, hogy majdnem visszafordultam a buszmegallobol, hogy kerjem a panaszkonyvet.
Ezek utan ketszer meggondolom, hogy ujra beteszem oda a labam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése