2018. október 8., hétfő

Ket hiszti kozott megneztem, hogy min megy a fesztival es szerintem azon indult el az egesz, hogy az egyik termeket mas vonalkoddal szoktuk kiadni, mint ami a gepben szerepel.
A gepben a termek 10 darabos csomagvonalkodja szerepel keszleten es amikor darabra rendelnek belole akkor a darabos vonalkod alapjan megy a rendeles.
Ennek koszonhetoen szinte sose egyezik a keszlet.
Ezt megemlitettem a fonoknek az erre elkezdett puffogni.

En meg hagytam a francba az egeszet, feleslegesen nem fogom cukkolni magam.

Meglatasom szerint mind a ket felnek igaza volt es nem volt igaza a dologban.

A fonok helyeben meg eloszor megkerdeztem volna az irodaban a csajoktol, hogy akkor most mi is van ezzel a termekkel mielott kinn a raktarban kiverem a hisztit.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése