2018. december 21., péntek

Ma (2018 12. 21.) ejjel  kb. 3/4 egy fele ket hulye tyuk a sotetben az uttesten csamborgott a Csomori ut, Rakospatak utca sarkanal a lampa elott kb. 50-100 meterre.

Nyomom a rajuk villogok a fenyszoroval, nyomom a dudat, beletaposok a fekbe es kb. uvoltve mutatom, hogy takarodjanak fel a jardara.
Erre visszamutogatnak, hogy "mi van", erre bemutattam nekik az egyezmenyes jelet es mar nyultam a biztonsagi ovemhez, hogy kiszalok es belokom a ket tyukot az ut menti hoba.
Az volt a szerencsejuk, hogy mogottem alltak es inkabb tovabb haladtam.

Egyszeruen nem hiszem el, hogy hogy tudnak ennyire felelotlenek lenni.

Az volt a szerencsejuk, hogy komotosan mentem es kiszurtam az alakjukat a sotetben, hogy valamik, valakik az uttest jobb szelen inbolyognak.

Mi lett volna ha valami helyi versenyzo talalja meg oket a sotetben?
Vagy egy busz?

Most nagyon rosszat fogok irni.
Komolyan mondom megerdemeltek volna, hogy valaki elusse ott oket a sotetben.
Akkor talan egy eletre emlekeznenek arra, hogy a jardan csamborgunk nem a kihaltnak tuno uttesten.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése