2019. április 17., szerda

Mit ne mondjak szorakoztato napom volt.

Bemegyek a masik helyre, alig, hogy elkezdek dolgozni es kozlik, hogy menjek vissza taxival a telephelyre es vigyek magammal arut.
At taxizok a telephelyre a cuccokkal, ott kozlik vele, hogy ma arut szallitasz ki, itt van 7 cim, ott az auto amott az aru, emitt a cimek.
Nabasszaj...
Az volt a szerencse, hogy nem vettem ki a taskambol a Redmi 6-ot amivel navigalni szoktam es a gyogyszereket (n+1 fajta fejfajas csillapito, Immonium) is benne hagytam, de a powerbankot kivettem.
Kerem a ceges telot, hogy tudjak telefonalni ha kell.
Itt van, tessek, ja de le van merulve!
Hogyazistenbasszameg...
Masik hatalmas mak, hogy az autostoltot es a kabeleket se vettem ki a taskambol.
Mire kiertem a harmadik cimre mar volt a telefonban annyi szufla, hogy nyugodtan tudtam telefonalni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése