2019. április 27., szombat

Reggel vezetes kozben azon agyaltam, hogy a klasszikus hetvegi uri vezeto vagyok, mert jellemzoen hetvegen maszkalok az autoval ide, oda.

Meg amikor hozzam vagjak az egyik, masik dobozos kulcsat, hogy nesze fiam lufi, repul es megyek kiszallitani (csomagot, arut) es masfel, ket het alatt levezetek Pesten, Budan a csucsforgalomban 1000, 1200 kilometert.

Az tulzas, hogy vezetesi tapasztalatom van, szerintem az jo par ev aktiv napi vezetes utan alakul, alakulhat ki.
Azert nem ijedek meg ha a Hungarian, Robert Karolyon, a korutakon (Kiskorut, Nagykorut) a csucsforgalomban kell athamoznom magam.

Lassan jarj, tovabb ersz, elsz.
Ez az elvem.
Betartom a sebesseg korlatokat, menet kozben picivel tobb tavolsagot hagyok az elottem levo elott, abbol baj meg nem szarmazott.
A lampaknal meg amugy is ramaszok a masik seggere, seggebe.
Sose ertettem, hogy hogyan tudnak egyes emberek neha egy komplett kisautonyi helyet hagyni a lampanal az elotte allo mogott, azzal csak a sort nyujtjak el, csodalkoznak, hogy nem jutnak at a lampan, miert van ekkora sor, miert van dugo, stb.
Azert, mert par ilyen ovatoskodo vezeto es a sor vege mar hetedhet hatoron tul van.
Biliard asztal simasagu uton ahol meg attol se kell felni, hogy hatragurul az elottem levo, ha meg rukvercbe valt az mar legyen az elottem levo baja (az en bajom is ha ugy nezzuk), akkor meg mar amugy is mindegy, megette a fene az egeszet.
Azt meg megertem, hogy emelkedon nagyobb helyet hagy, hagyok az elottem levo elott, hogyha hatragurul akkor ne legyen belole baj, na de tukor sima uton miert kell "baromi nagy" helyet hagyni azt sose ertettem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése