2019. május 15., szerda

Ma izgalmasabb napom volt benn.

Reggel segitettem elvinni a kolleganak a kis dobozasat egy autoszerelo spanjahoz.
Mikor visszaertem a fonok azzal fogadott, hogy ki kene vinni par cimet, amibol a vegen hat cim lett.
A cimekbol kivittem negyet, az utolso ket cimet delutan negy utan kellett kivinni.
Telefonaltam a fonoknek, hogy itt allok a cim elott, csongetek, hivom a cimet es semmi reakcio.
Erre a fonok azt mondta, hogy jojjek vissza (a telephelyre) es a tobbit majd meglatjuk.
Visszamentem, talalkozok a futar kollegaval es hisztirohamot kapott, hogy milyen vagyok, hogy nem vartam a cim elott majd 3 orat es most miattam mehet ki a ket cimre delutan negyre.

En vagyok a tetu, mert nem vartam a cim elott a kis dobozosban harom orat...

Alig, hogy nekifogtam a melonak benn, a fonok a kezembe nyomja az autoja kulcsat es nemi penzt, hogy mosassam le es takarittatsam ki az autojat.
Nezek ra nagy szemekkel es kerdon mondom neki, hogy esik az eso, biztos lemosassam az autot.
Hmm... ...akkor csak a belsejevel foglalkozzanak.
Ok.
De lehetoleg ne tord ossze az autot!
Heheheheeee...
Fogtam a penzt es elmentem kitakarittatni.
Aztan mentem vissza es foglalkoztam a munkakkal.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése