2019. június 20., csütörtök

Delelott volt egy beszelgetesunk a fonokkel kozosen amikor elmondtam, hogy ami mostanaban megy az nekem nem koser, azt a munkat nem fogom csinalni amit az ex futar kollega csinalt, mert nem futarnak lettem felveve hanem komissiosnak.
Hogy valahol Pesten, Budan Baszalson delutan negy utan egy cimen hurcolasszam az arukat, majd utana ki tudja mikorra erek haza a dugoban.
Tovabba kozoltem vele, hogy mostanaban remego, osszeszorult gyomorral jovok be reggelente es mar Husvet korul erlelodott benne, hogy elegem van mindenbol, aztan ezek a dolgok kifutottak.

Valoszinuleg levette, hogy eleg komolyan gondolom a kozos megegyezesen alapulo felmondast.

Utana kerdezte, hogy besegitek a kiszallitasba, mondtam, hogy ok es gyorsan kiugrottam ket cimmel, kerestem 150 forint borravalot.

Visszajottem, tettunk, vettunk benn, majd kerdezte, hogy segitek a futar kolleganak kivinni a cuccokat.
Ok, dobjuk fel a nagy dobozosba es hajra, legalabb vilagot latok.
Kicsit megcsusztunk a szallitassal es kb. delutan otre ertunk vissza.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése