2019. június 30., vasárnap

Tegnap (2019 06. 29.) szorakoztato napom volt.
Reggel szallok be a kis dobozosba, probalom beinditani es csak annyit tud kinyogni az indito, hogy nyekk.
Hurra!
Baj van az autoval!
Felhivom a kollegat, hogy jojjon mar at es bikazzuk be az autot.
Kozben talalkoztam a szomszeddal es amig kiert a kollega addig megprobaltuk az autojarol feltolteni az akkumulatort, majd miutan atert a kollega a kollega folytatta tovabb az autojaval a toltest.
Idovel beindult az auto es jo fel ora kesessel indultam kiszallitani.
Delutan indultam volna haza amikor az aksi megint bemondta az unalmast.
Felhivtam a kollegat es mondtam neki, hogy gebasz van itt ragadtam a Gellert furdo mogott egy lejton, ujra nem indul az auto.
Mondta, hogy nyugodjak meg, raktam kettesbe az autot, nyomjam ki a kuplungot, kezdjek legurulni a lejton es amikor mar gurul az auto engedjem fel a kuplungot, kozben inditozzak es beroffen a motor.
Ugy csinaltam ahogy mondta es kb. 10 meter mulva mar vigan pofogott a motor.

Legalabb aznap is tanultam vmit, hogy hogyan lehet beroffenteni a dizel motort ha lemerult az akkumulator.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése