2019. július 31., szerda

Kanyarodok jobbra a Bajcsy-Zsilinszy utrol a Nyugati teren a Terez korutra egyszer csak megjelenik velem szemben a belso iven lopakodo agon egy elektromos rolleros.
Az emberunk akkorat fekezett vagy nem tudom mi a tosz csinalt azzal a szarral, de majd atesett a kormanyon es mellettem kotott ki az anyosulesen.
Ijedtemben a hugyom is elallt.

Hasonlo elmegyem a kovetkezo volt.
Megy ugy 40-50-nel a zebra fele, egyszer csak a bicikis parocska, mintha a vilag legtermeszetesebb dolga lenne atkerezik elottem a zebran!
Elol apu, utana kicsivel elete parja anyu.
Satu, megallok a zebra elott, felteszem csodalkozon a kezem es nezek rajuk a "miazedesjokurvaanyatokatcsinaltokazebranabiciklivelhogyazanyatokbaszottvolnaafalhozcsecsemokorotokban" nezesemmel.
Erre anyuci is atkerekezik elottem a zebran kozben ugy nez ram mintha az anyja mellol vasvillaval kergettem volna el.

Legszivesebben athajtottam volna rajtuk.
Hopsz mi volt ez a bukkano itt a zebran.
Nosza tolassunk hatra, hogy megnezzuk.
O bazz egy biciklis volt a zebran.
Ja, hogy elutottelek?
Oooo!
Te nem jarmuvezeto vagy?
Akkor mi a faszt keresel a zebran?


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése