2019. július 6., szombat

Penteken (2019 07. 05.) delre vegeztem a kiszallitassal, visszamentem a ceghez a szombati (2019 07. 06.) cimekert es a dobozokert, plusz bedobtam a kis dobozosba a masik aksit es a toltot, hogy ne erjen meglepetes.

Otthon radugom a toltore az aksit es latom, hogy csak 6 egesz par voltot ir ki ra.
Felhivom a kollegat, hogy mi a gond, tanakodtunk es arra jutottunk, hogy az az aksi bizony meghalt.
Kozben a kollega mondja, hogy neki nem ismeros ez a halott aksi, mert mintha neki Banner vagy milyen lett volna.
Nekem meg kozben beugrott, hogy az exkolleganak dizelje volt es szivott az aksi miatt, ra is kerdeztem a kollegatol, hogy nem lehetseges, hogy az exkollega kicserelte az autojaban levo aksit a kis dobozosban levore?
Lehetseges, jott a valasz, mert meg csodalkoztak is a fonokkel, hogy tobb hetes allas utan egyszer csak poccre indult az exkollega autoja.

Na hurra!

Mondja a kollega, hogyha van kedved akkor ugorjak el a spanjahoz akinek vmi autos kereskedese van es hozzak el onnan egy uj aksit, amig ezt en is megalmodom, hogy van kedvem elmenni addig letelefonalja a boltot.
Megalmodtam, hogy gyorsan elugrok a XIII. keruletbe es elugrottam.
Bementem a boltba, kikertem az uj aksit es meg ott helyben a bolt udvaraban beraktam az autoba es haza jottem.
Mikor lealltam az autoval biztos ami biztos alapon lehuztam az egyik sarut az aksirol, ha netalan valami harapdalna az aksit akkor ne szivasson meg azzal is.

Mire ezzel a maszkalassal, szerelessel vegeztem mar delutan harom ora fele jart az ido.
Szoval ennyit a penteken koran vegzek es megyek nyugodtan a dolgomra elkepzelesrol.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése