2019. augusztus 26., hétfő

Napok ota azon kattogok, hogy csutortokon (2019 08. 29.) beadom a felmondasom.

A csomagozas alatti ot es fel het alatt, sot utana se nagyon szakitotta meg a ceg magat, hogy uj futart keressen az ex kollega helyere.

Amikor kivertem a balhet akkor egy picit osszerezzent a fonokseg aztan szinte a kisujjukat se mozditottak az ugy erdekeben, egyszer feladtak egy hirdetest a Jofogason es kesz.
En meg nem vettem eszre, hogy ugy kellett volna belulrol megtamasztani az ajtot, hogy a munkara jelentkezok ne nyomjak be tokostul azt.

Ott a balek (aka. en), kicsit hisztizett, lenyugodott, majd kiszallit, stb.

Pont abbol kezd(ett) elegem lenni, hogy delutan negy fele meg nem tudtam, hogy idoben hazamehetek vagy meg at kell mennem a masik helyre atvinni vagy elhozni cuccokat a delutani dugoba es akkorra haza erni amikorra atvergodok a varoson a dugoban.
A szabadsag elotti hetfon (2019 08. 12.) pont azon durrogtam a futar kolleganak, hogy ahelyett, hogy penteken (2019 08. 09.) munkaidoben a fonok autoja szerelte volna helyette a kiszallitott volna, most (2019 08. 12.) nem kene a kiszallitasokkal szopnom, stb.
Erre az volt a koltoi kerdes, valasz, hogy miert faj nekem az, hogy mit csinalt munkaidoben.
Amikor ezt meghallottam csak azert nem ugrottam helybol a plafonra, mert vagy 8-10 meter a  raktar belmagassaga.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése