2019. augusztus 25., vasárnap

"Névtelen 2019. augusztus 24. 12:41

LV13, szomszed Viktor. Hianyoztok innen. Sokszor eszembe jutnak a regi pingpongok a szarrá azott asztalon, bringazasok (nagy bukásodra meg mibdig emlekszem hazafele az arokban), kertmozi, strand, nagyapád:)...stb.TdTeam. veled hallgattam eloszor faith no moret...

Válasz Törlés"

Valahogy sejtettem, hogy onnan fuj a szel.

Regi szep gondtalan fiatal evek.
Azota a taknyolas ota bennem van a para, hogy valami gyorsabb kozlekedesi eszkozzel eltaknyolok es kiverem a fogaim.
Jol elvoltunk ott lenn a Balatonnal nyaranta, nem unatkoztunk, szinte mindig volt valami mozgolodas.
Hulyen hangzik, de regen tenyleg minden jobb volt.

Hogy talaltal a blogomra?

1 megjegyzés:

  1. Régebben iwiw ismerosok voltunk, es az iwiw profilodon meg volt jelolve ez a neved es ez olyan hulye nev volt hogy megjegyeztem. Aztan (jo)par eve, szoba kerultetek zamardis regi haverokkal beszelgetve es rakerestem googleben eloszor a nevedre (semmi, nyugi) utana a user nevedre. Sok iITs nekem erdektelen cucc mellett ezt dobta fel, es elkezdtem ranezegetni. par ev utan irtal olyanokat amik alapjan biztosra mentem h te vagy az. Azota helyjel kozzel kovetlek. Ha kuldesz egy emailt vmikor ihatunk egy sort

    VálaszTörlés