2019. augusztus 30., péntek

Picit irok a tegnapi (2019 08. 29.) naprol.

Bementem, felcukkoltam magam valamin es beadtam a kozos megegyezessel valo felmondasom.
Erre a kisfonok kiakadt, hogy miert csinalom ezt, o annyira elvezi, hogy ki kell mennie csaszkalni.
Ok, nekem nem ez van a munkakori leirasomban, erre o azt mondta, hogy neki se, megis mast is csinal, meg ott a kollega akit irodistanak vettek fel es az is mast is csinal.
Meg, hogy a ceg nem engedheti meg maganak, hogy itt benn lofraljak 30 napig, ok mondj fel azonnalival.
Mondtam neki, hogy mar nem erzem azt az oromot, hogy kell jonnom dolgozni, stb.
Erre azt mondta, hogy bezzeg akkor jo volt amikor a csomagokat vitted ki, kaptad a borravalot amit le se kellett adnod?!?! WFT?!? es mar delutan ketto, harom fele otthon voltal.
Idovel bejott a fonokasszony, azt kis tulzassal leigerte a csillagokat is az egbol, hogy probalnak futart loni, stb, meg, hogy fenn van a hirdetes a Jofogason, Professionon, stbn es milyen draga.

Megtalaltam a hirdetest a Jofogason, kb. 2 honapja van fenn, en ket honapos hirdetesekkel nem foglalkozom ha allast keresek.

Kb. ennyi most hirtelen ami beugrik.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése