2019. szeptember 9., hétfő

"Tehen ur 2019. szeptember 9. 12:56

Szerintem nagyon sok penz 750 ft egy zokniert. Es azt kiszamoltad-e mar, hogy hany csomagot kell kiszallitanod az 1500 jatekod araert? Szerintem hulyeseg.

Válasz Törlés"

Ahhoz kepest, hogy a zokni eredeti ara 1159 forint volt szerintem kifejzetten jo aron vettem a zoknit, pontosabban zoknikat, mert 4 parat vettem.
Fizetes utan meg fogok venni ket parat belole.


Szeretem ezt a tipusu zoknit meloba hasznalni, mert puha a talpa, nem izzad benne a labam es sokaig birja a gyurodest a zokni, van olyan J. Press zoknim amit meg 2014 tavaszan vettem.
Ha megnezed a cimket akkor lathatod, hogy 80%-os pamuttartalma van a zokninak.

Ugy 15-20 ev alatt jo par zoknit kiprobaltam.
Anno vettem a hazalo kalapos ciganyoktol zoknit par szaz forintert es par het alatt lefoszlottak a labamrol.
Vettem sport zoknit, frottir zoknit aztan a vegen ez a marka valt be a legjobban.

Le se merem irni, hogy a 2100 forintos ezust szalas zoknibol 8-10 par van a zoknisfiokomban.

Nem mondom, hogy izzados a labam, inkabb azt irom, hogy nem birja a labam a muszalas zoknikat.

Azt az 1452 jatekot nem 1-2 nap alatt haracsoltam (mert erre mast mar nem lehet mondani csak azt, hogy haracsolas) ossze, hanem ha jol emlekszem ugy 6 ev alatt vasarolgattam ossze.
Azt teny, hogy semmi ertelme ennyi jateknak, mert a 99%-val sose fogok jatszani.
Amugy is szoktad olvasni a blogom es lathatod, hogy akciosan szoktam venni a jatekokat.

Vegul is azt a penzt akar el is kocsmazhattam volna...

1 megjegyzés:

  1. Nekem Ted Lapidus es Pierre Cardin zoknijaim vannak, azok olcsobbak es tartosak, bar en irodai patkany tehen vagyok. Szoval ha igy bevalt neked, akkor vegulis megeri :)

    Viszont a kocsmazas es a jatekok helyett felre is tehetted volna, es akkor eleted vegeig penzt keresne neked. Minden forintra tekints ugy mint egy kis alkalmazottra :)

    VálaszTörlés