2019. október 26., szombat

A ceg rendelt egy uj molnarkocsit amit Vecsesrol kell elhozni.

Mondtam a fonoknek, hogy elmegyek szombaton (2019 10. 26.) amugy is raerek, meg vennek ott par dolgot.

Lementem Vecsesre, megvettem a molnarkocsit.
Gondoltam beugrok az ottani bevasarlokozpontba vasarolni, kanyarodnek ra a boltok utcajara es szetugrott a valtorud.
Annyi lendulet meg volt az autoban, hogy be tudtam gurulni a parkoloba.
Felnyitottam a motorhaztetot, osszenyomtam a rudat azzal a vacakkal ami kijon a valtobol es szinte azonnal szet is ugrott a cucc.
Kurva elet.
KURVA ELET!
Volt a hatso reszen fekete zsugorfolia azzal megkendacsoltam az egesz kurvaanyjat, hogy legalabb hazaig kitartson (kitartott).
Ott a bevasarlokozpontban vettem a Praktikerben kotozodrotot, hogy majd azzal jobban megheftolom azt a szart.

Hazaig kibirta az a fos, az utolso sarkon az egyest mar alig vette be a valto.

A haz elott, jol megdrotoztam az egesz istenvereset es talan kibirja azt a par napot amig visszajon a kollega a szabirol.

Ha meg nem birja ki akkor jarok a kis dobozossal max nyitva marad a hatso ajto.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése