2019. október 19., szombat

Bevasarlas utan lekanyarodtam a Paskomliget utca fele, hogy arra megyek haza, mert a Nyirpalota uton pont a lampanal volt valami baleset.
Nem nagyon vagyok oda a Paskomliget utcaert foleg a Vasarcsarnok elotti reszert, mert ott a zebra ahol athaladni feler egy orokkevalosaggal az allandoan totyogo nyugdijas hordak miatt.
Szoval haladok a zebra fele a jobb savban felig a jardan all egy 5 tonnas teherauto az isten barma sofor meg ugy szall ki a fulkebol, hogy nem nez se istent, se embert.
At a bal savba, lassan haladok tovabb es latom, hogy a teherauto takarasaban halad egy bringas, aki amint a zebrara ert csinalt egy laza 90 fokos kanyart balra es a zebran folytata a haladast, mindezt ugy, hogy korbe se nezett es mar kenyelmetlen tavolsagon belul van hozzam kepest.
Radudaltam, hogy mit csinal, erre egy bocsi kezemelessel elintezte a dolgot.

Megerdemelte volna, hogy oktato jelleggel ott helyben elussek a zebran.

Ha valami nagyobb jarmuvel es/esetleg gallytoro raccsal lettem volna, oktato jelleggel felloktem volna a zebran azt a barmot. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése