2019. október 27., vasárnap

"imp 2019. október 27. 14:34

Hogyhogy Note 8 Pro lett? Nem Mi 9T-t akartál eredetileg?

Válasz Törlés"

Eredeti elkepzeles a Xiaomi Mi 9T vagy a 9T Pro volt.
Pontosabban olyan telefon ami olcso, de minosegi, lehetoleg frissitve legyen, legyen benne NFC a mobilfizetes miatt es jack csatlakozo.
Neztem a piacon a markakat es a vegen a Xiaomis tapasztalatokkal a hatam mogott ugy dontottem, hogy legyen Xiaomi.
Olvastam a Redmi K20 / K20 Pro-rol es vartam, hogy mikor jon az europai piacra.
Megjottek Xiaomi Mi 9T / 9T Pro neven.
Megrendeltem kinabol a tokot, uveget.
Szepen lassan elkezdetek megjonnik a cuccok, kozben mar azon ment az agyalas, hogy mi lenne ha a Pro verziot vennem, amiben Snapdragon 855 van, az ara nem annyira veszes es valoszinuleg evekig el lettem volna vele.
Kozben elkezdtek jonni a Redmi Note 8 Prorol es arrol, hogy lesz benne NFC es az ara se lesz veszes.
Megjelent europaban a Redmi Note 8 Pro NCFvel!
Opsz... ...a vezerhangya elindult... ...es meg se allt az AliExpressig.
Tok, uveg megrendel es var.
Var arra is, hogy megjelenjen a gyongyhaz feher Note 8 Pro.
A kek is tetszett, de inkabb legyen feher, nagyon bejon a feher telefon, a OnePlus 3Tm es a Redmi 6-om is elol feher, hatul aranyszinu.
Sajnos a Note 8 Pro eleje nem feher, hat annyi baj legyen.
Jobban orultem volna egy arany szinu hatlapnak, de ne legyunk telhetetlenek.
Idokozben megjelent az Alza kinalataban a feher Note 8 Pro, mar csak azt kellett eldontenem, hogy 64 vagy 128 gigas tarhellyel rendeljem meg.
A 64es 89990 forintba kerul, a 128as 97990-be, ebbol az arbol lejon 5000 forint Alza kuponnal.
A ketto kozott 8000 ezer forint a kulonbseg minusz 5000 levonas a kuponnal.
Vegul is a 64 gigan is vigan elferek, nem tarolom a telefonon az elmult n+1 ev osszes kepet, a jatekok vannak rajta amikkel jatszani szoktam (mostanaban nem sok idom volt jatszani), altalaban a maradek helyre felmasolom az aktualis zeneim es hallgatas kozben torlom azokat, aztan ugy voltam vele, hogy ennyi penzert megeri beruhazni a 128asba.
Szaz szonak is egy a vege, szepen elengedtem a Mi 9 T szeriat es egy Redmi Note 8 Pro tulajdonosa lettem.

Benne volt meg a pakliban az is amikor meglattam a Xiaomi Mi A3-at, hogy lecserelem arra a Redmi 6-om, de errol hamar legyogyultam.

1 megjegyzés:

  1. Értem. Csak eddig nagyon a Mi szériát toltad és lett belőle Redmi.
    A csúcs procinak ha nem használod ki a tudását nem feltétlen éri meg, cserébe többet fogyaszt. A játékok valszeg egy közepes procin is jól elfutnak, ami meg nagy grafikai igényű az úgyis csúcs a legtöbb RAM, leggyorsabb proci/gpu pároson fut hibátlanul. Bár nem hiszem hogy azokkal játszanál.

    A jack csati napjai is meg vannak számolva, már lassan az összes gyártó elhagyja, az a néhány cég rak még rá ami igen széles palettával hoz ki mobilokat, mint pl a Xiaomi.

    Amúgy nekem a Mi 9 SE jön be a mérete miatt, most egy Mi A1 van, de borszasztó zsebre vágni. A viszonylag kis akksija sem zavar mert a kocsiban bármikor tudom tölteni ha merülne.
    Nézegettem én is az A3-at de valamiért már nem jön be, meg a csupasz androidot is teljesen eluntam két év alatt, jól fog jönni egy kis változás.

    VálaszTörlés