2019. október 28., hétfő

"imp 2019. október 28. 16:12

Értem. Csak eddig nagyon a Mi szériát toltad és lett belőle Redmi.
A csúcs procinak ha nem használod ki a tudását nem feltétlen éri meg, cserébe többet fogyaszt. A játékok valszeg egy közepes procin is jól elfutnak, ami meg nagy grafikai igényű az úgyis csúcs a legtöbb RAM, leggyorsabb proci/gpu pároson fut hibátlanul. Bár nem hiszem hogy azokkal játszanál.

A jack csati napjai is meg vannak számolva, már lassan az összes gyártó elhagyja, az a néhány cég rak még rá ami igen széles palettával hoz ki mobilokat, mint pl a Xiaomi.

Amúgy nekem a Mi 9 SE jön be a mérete miatt, most egy Mi A1 van, de borszasztó zsebre vágni. A viszonylag kis akksija sem zavar mert a kocsiban bármikor tudom tölteni ha merülne.
Nézegettem én is az A3-at de valamiért már nem jön be, meg a csupasz androidot is teljesen eluntam két év alatt, jól fog jönni egy kis változás.

Válasz Törlés"

Mint emlitettem a vasarlasnal a jack es az NFC volt a mervado, abbol nem csinaltam presztizskerdest, hogy Mi vagy Redmi legyen.
Van Redmi 6 telefonom es teljesen meg vagyok vele elegedve, amikor kiszallitok azzal navigalok, stabilan mukodik, nem omlik ossze a telefon, az iGOSzulinapp szokott vacakolni, lefagyni, de azt mas telefonnal is tapasztaltam, gondolom a frissebb droidos rendszerekkel van a baja neha.
Nem nagyon jatszom a telefonon, max flipperezek, egy kis urhajos shoot em up, nem kell pajszerral kifesziteni a telefont az ujjaim kozul.

A mobiljaim nem nagyon rakom zsebre, ott van a helye az ovtaskaban a cippzaras vagy neopren tokjaban.
Na jo a Redmi 6 az bekerul a kantaras melos nadragom farzsebebe ha kiszallitok es kiszallok az autobol.

Engem nem zavar, hogy milyen GUI van az aktualis telefonomon, amugy is szinte azonnal megy fel a Nova Launcher Prime a telefonra, onnan kezdve meg nem erdekel, hogy mi van mogotte, a beallitasokban meg ritkan turkalok, ami kell azt meg hamar megtalalom vagy nem.
Most peldaul nem jovok ra, hogy hol kell beallitani a MIUIban, hogy a Folder Player a lezart kepernyon is megjelenitse a kezelogombjait, mint a OnePlus 3T-n csinalja.

Probalj meg egy Redmi 7-et vagy egy Xiaomi Mi 9 Lite-ot.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése