2019. november 30., szombat

"Borotvalt tehen 2019. november 30. 10:15

Nekem foltosak lettek tole a ruhaim, en maradok a sima folyekonynal. Mindig az akciosat veszem a nagyobb markak kozul, de mivel igazan sosem koszosak a ruhaim (irodai patk, ize tehen vagyok), sztem valami aldis sajat markas is jo lenne fele aron.

Válasz Törlés"

Probaltad mar azt, hogy intenzivebb vagy dupla oblitest hasznalsz a mosasnal?
Mennyire kemeny nalad a viz?
Lehet, hogy vizlagyitot is kene hasznalnod vagy mososzodat annak is vizlagyito hatasa van.

Aldi sajat markast is hasznaltam, annyira nem voltam elajulva tole, vegul is szepen most, kellemes illata van a ruhanak csak szerintem ahhoz kepest, hogy altalaban majd ket literes kiszerelesben aruljak annyival tobbet is kell hasznalni belole ha az adagolast nezzuk.

Altalaban Tomi folyekony mososzert hasznalok, az van benn a cegnel, arra szoktam elvasarolni a havi 10 ezer forintos belso vasarlasi keretem, meg mas tisztitoszerekre, az mindig jo ha van otthon, megromlani meg nem romlik meg.
Vagy asvanyvizet, esetleg kolat, tartostejet szoktam venni, neha edesseget, sos dolgaink alig vannak.
Most azert vettem az Ariel 3in1 podsot, mert el kellett kolteni a penzt es hirtelen nem tudtam, hogy mit vegyek, vettem ket 28 darabos Arielt.
Egy ideig el leszek azzal a 56 kapszulaval.

A Lenor oblitobol csak a kis kiszerelest erdemes venni ha keveset most az ember, mert konnyen beturosodik?, besurusodik? az oblito, olyan lesz az allaga, mint a romlott allott tejnek es a mosogep nem tudja rendesen kimosni az oblito reszbol az oblitot.
Mar vagy negyszer, otszor utottem fel vizzel az oblitot, de egyszeruen kezelhetetlen.
Lehet, hogy kidobom a francba az oblitot.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése