2019. november 28., csütörtök

Ennel mar csak az volt a jobb ma amikor a Locsevar Rakospalotai korvasut sor sarkan elem boklaszik a hulye gyerek kapucnival a fejen.
Meg nem kanyarodtam ra a korvasut sorra, a sarok elott voltam, de mar lattam, hogy az agyhalott korbenezes nelkul fog lelepni a jardarol.
Radudalok, kapkodja a fejet jobbra, balra, majd nagy nehezen eszrevesz, intek neki, hogy most mar huzzon at a halalba.
Atmegy elottem, par pillanattal kesobb baloldalrol hallok egy dudalast, meg latom a szeme sarkabol a felvillano voros fenyt, odakapom a fejem es azt latom, hogy a Darwin-dijas kb. 3 meterrel mogottem a masik savban (kb. itt) majdnem eluttete magat egy furgonnal.

Eskuszom rekord gyanus volt, hogy kb. 5 meteres korzeten belul ketszer is eluttete magat.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése