2019. december 2., hétfő

Reggel gyok kettovel haladok a hoban a Klebelsberg Kuno utcaban elerem az Arvavar utca Toth Istvan utca keresztezodest, ez egy jobbos keresztezodes.
Latom jobbrol jon egy auto es kozben latom, hogy nekem balrol is jon egy auto az Arvavaron.
Megadom a jobbrol jovo autonak az elsobbseget, az auto bekanyarodik kis ivben a Toth Istvanra.
Majd balra pillantok es hopsz azt latom, hogy a balomon levo autoban ulo no ramnez es behajt a keresztezodesbe elem!
Kb. annyit tudtam kinyogni, hogy "hoppabaszkiezmivolt...".
Nem benezte a jobbost hanem egyszeruen nem adta meg nekem a jobbost.
Gondolom meglepodott volna ha nyel gazon athajtok a keresztezodesen.

Elofordul, hogy az ember benezi a jobbost, en is neztem mar be jobbost, ezert is szoktam a jobbosba ugy bemenni, hogy mielott bemegyek a keresztezodesbe egy pillanatra balra is elnezek.
Azt is tudom, hogy okolszabaly, hogy akkor van elsobbseged ha megadjak neked.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése