2019. december 28., szombat

Tegnap (2019 12. 27.) mielott elindultam volna az autoval gondoltam megnezem a guminyomast, mert mar regen neztem.
A bal hatsoban alig volt kb. 1.5 bar nyomas.
Mi a fene, elovettem a kuton a masik "fujokat" egy meres nem meres alapon es a masik is ugyan azt az 1.5 baros erteket mutatta.
Hopsz lehet, hogy van egy lassu defektem?
Felfujtam a gyari ertekre (2.3 bar) a gumit es elindultam az utamra.
Mar az uton ugrott be, hogy elfelejtettem megnezni a potkerekben a guminyomast.
Hurra...
Menet kozben beugrottam egy boltba es a parkoloban megneztem a gumit, hogy hatha talalok benne valami szokatlan targyat vagy valami olyan laikus szemmel is eszreveheto hibat ami a defektre utalhat, de nem talaltam.
Idovel belebotlottam egy nyitva tarto gumisba, megalltam es elmondtam a problemam, hogy lehet, hogy van egy lassu defektem.
Bealltam a gumihoz, levette a gumit, kicsit tulfujta, bemeritette vizbe es sehol nem talalt rajta szivagast.
Hmm...
Azzal nyugtatott meg, hogy telen a hidegben elofordul, hogy elmozdul a szeleptu.
Ok.
1000 forintba kerult a gumi, le, fel vetel es a raolvasas.

1 megjegyzés:

  1. ha mankókereked van (nem teljes értékű pótkerék), akkor figyelj rá, mert abba 4 bar körüli nyomás szükséges

    VálaszTörlés