2020. január 20., hétfő

A Deak Ferenc ter Erzsebet ter lampas zebrajanal meg belem jottek hatulrol.

Eleve erdemes arra fele ovatosan kozlekedni, mert a turistak nem neznek se istent se ember ugy mennek at a piros zebran.
Csorgok a zebra fele, az utolso pillanatban latom meg a piros lampat, mert valami busz? kitakarta, rafekezek, megallok es egy pillanattal kesobb erzek egy lokest a kis dobozoson.
Ez meg mi volt?
Belemjottek?
Nezek balra a visszapillantoba senki, nezek jobbra es latom ott van mogottem egy auto.
Na hurra belemcsusztak.
Veszvillogo be, kiszall, latom a noci az autoval letolat rolam.
Nezem az autot, annak semmi baja, a noci autojanak az elejerol letort a rendszamtabla.
Kozben a csajszi kihajol az ablakon es mondja, hogy olyan hirtelen alltam meg.
Na ja, majd belerongyolok a pirosba es a zebraba a gyalogosok koze.
Felrealltunk, felhivtam a kollegat, hogy mi a helyzet, belecsusztak hatulrol, en nem latok az auton serulest, mi legyen?
Nezd meg az ajtokat, hogy minden ok.
Minden ok, nem erzem, hogy baj lenne.
Ok, akkor kerd el a no szamat es ird fel a rendszamot.
Elkertem a no szamat, felirtam a rendszamot, aztan mindenki ment a dolgara.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése