2020. február 16., vasárnap

Szombaton (2020 02. 15.) a feltoltott aksit visszaraktam az autoba es szamomra hosszu oninditozas utan nehezen, de elindult a motor.
Az elejen olyan volt, mintha le akarna fulladni, aztan szepen rendesen ketyegett alapjaraton a motor.
Elmentem egy kb. 5 kilometeres korre az autoval a kertek alatt (jogis, forgalmi, stb nelkul), hogy jarjon az auto, nem hallottam semmi rendellenest.

Este elmentem meg venni par cuccot es az auto hidegen is pocc, roff indult.

Egyszeruen nem ertem, hogy mi lehetett a gondja az autonak.
Arra tippelek, hogy amikor a mult hetvegen este minuszokban par meterrel arrebb gurultam az autoval es par pillanattal kesobb leallitottam tulszivta magat benzinnel a motor.

Majd valaki okos megmondja, elarulja nekem a tutit.

1 megjegyzés:

  1. Páralecsapódás volta szívósorban.
    Ha kisebb, akkor 10-30 másodpercig dízeles hang és elmúlik.
    Ez akkor fordul elő, ha nagyon rövid időre indítja be az autót az ember hidegben.
    Sokan megijednek, mert hengerfejes hangja is tud lenni indításkor.

    VálaszTörlés