2020. február 29., szombat

Tegnap (2020 02. 28.) reggel megyek be, felveszem a cimlistat, latom, hogy a XI., XII. keruletbe kell kivinnem a csomagokat, atfutom a cimeket, kozben szolnak, hogy volna meg ket normal kiszallitas is.
Ekkor egy kicsit felhuztam a szemoldokom.
Amikor meghallottam a ket nevet mar kezdett felmenni a pulzusom, az egyik cim a Corvin negyedben lett volna, a masik a Jozsef Nador teren. de elvettem a ket cimet.
Nezem a megrendelest es latom, hogy az egyik megrendelo negyed raklap! masfel literes asvanyvizet rendelt plusz a maradek.
Ekkor mar kezdte elonteni a szar az agyam.
Kozoltem, hogy ez nem fog beferni a Dobloba a dobozok melle.
Nem baj, eloszor kiviszed a vizeket es visszajossz a dobozokert.
Ekkor ugorttam fel a plafonra, mar nem emlekszem, hogy mit mondtam, mert annyira elboritott az ideg, kb. arra emlekszem, hogy jo, en ezt nem vagyok hajlando tovabb csinalni ez volt az utolso napom itt.
Akkor menj haza!
Ok, es kiindultam az ajton.
Akkor csak a dobozokat kell kivinned es szivass meg mast.
Aham...
Elkezdtem beramolni a dobozokat, majd beultem az autoba es bo egy percig melyeket lelegezve szopogattam az etcsokit, hogy lenyugodjak es ne idegbol kezdjek vezetni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése