2020. március 15., vasárnap

"Dluinet 2020. március 15. 19:57

Ha jó állapotú a motor akkor nincs.
Jobban elnyúlik az égés hossza, mert nem emelt a kompressziója a motornak, ezért nem üt akkorát.
1-2 deci üzemanyagfogyasztás növekedést előidézhet.
Viszont mivel nem üt akkorát, mint a 95-ös, ezért kisebb terhelésnek van kitéve a motor alkatrészei. Kíméletesebb a motorhoz. A 100-asban lévő biokomponensek pedig nem szívják magukba a párát és az alkatrészeket sem károsítják, szemben a 95-ösben alkalmazott (egyszerűbb, olcsóbb) biokomponensekkel.
A 100-asba ráadásul több tisztító és súrlódás csökkentő adalékot raknak, ami a kokszosodást csökkenti és finomabb járást tesz lehetővé, hosszú távon, tehát nem azonnal jelentkezik a hatás.

Kerti kisgépekben (fűnyíró, láncfűrész, kapálógép, stb) kötelező a használatuk, mert nem rohad bele a 100-as a karburátorba. A 95-ös 2-3 hónap alatt tönkremegy és tönkreteszi a kerti gépeket. Tavasszal a kisgépjavítók tele vannak a 95-ös miatt javítandó motorokkal.

Télre lerakott motorkerékpárokba is 100-as üzemanyagot kell a szezon végén tankolni, hogy tavasszal induljon a motor.

Sportautókban és veterán autókban erősen ajánlott a használat, vagy azoknak érdemes használni, akik nagyon hosszú ideig akarják az autójukat birtokolni é kímélni, nem riadva vissza a magasabb kiadástól.

Válasz Törlés"

Ok.

Megvarom, hogy mennyit esik a benzin a kovetkezo hetekben es "meglepem" az autot egy adag 100-as benzinnel.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése