2020. március 31., kedd

Reggel ugy 7 elott kicsivel osszeakadtam egy turelmetlen terepjaros fazonnal a Pongrac uton aki ugy gondolta, hogy a duda a gazpedal.
Poroszkalok a szinte ures Pongrac uton sacc 50-nel hatam mogott a terepjaro.
Beerek az egyik lampahoz volt zoldre a lampa es a fazon mar nyomja a dudat, hogy induljak.
Par szaz meterrel kesobb a buszmegalloban allo busz mogo bealltam, a balomon zarovonal, erre a tag megeloz, at tokon, paszulyon, zarovonalon.
Kovetem a terepjarot 50-nel minek rohanjak, amugy is 50 a megengedett.
A terepjarossal beerunk a Pongrac ut Kobanyai ut lampas keresztezodesbe, a terepjaros csak masodik a lampanal elotte egy BMW.
Magamban rottyogtem, hogy: "Cimbi masodik vagy a piros lampanal ezert nem jar cukorka!".
Valt a zoldre es mar dudalja is le a BMWt.
Na mondom...

Azonban arra mar nem jutott energiaja, hogy a reggeli szurkuletben felkapcsolja a vilagitast.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése