2020. április 1., szerda

"Névtelen 2020. március 31. 21:21

Nem biztos, hogy ok nélkül volt. Sikerült a külsőből a középsőbe bekanyarodni esetleg, miközben az 5 és feles próbálta a méretéhez képest normál ívben bevenni a kanyart, szóval belógtál mellé, vagy kanyar után sikerült a belsőbe bevágódni? Szóval hogy volt ez.

Válasz Törlés"

Lehetseges.
Amugy meg eleg sokan a Mazsa ter felol a jobb oldali savbol kanyarodnak a Kobanyai ut kozepso savjaba ami egyenesen visz tovabb Kapolna utca Korosi Csoma Sandor utra.

Szerintem a fene se tudja, hogy kinek van igaza.
Valoszinuleg a hatam mogott volt.
Tetszik, nem tetszik aki mogottem van az a hunyo.
Ok, ez bunkosag, de ez van, mindig az elotted levohoz kell alkalmazkodnod.
Emlekeim szerint egyszer se dudaltak le ott eddig es mindig ugy kanyarodtam, sot masok is ugy kanyarodnak.
Lehet, hogy szimplan rossz napja volt az illetonek es igy vezette le a feszultseget.

Amugy meg tenyleg nem ertem, hogy miert dudalt, megnezed a kepet es lathatod, hogy vagy szuk ivben kanyarodsz a Vaspalya utcara vagy kicsivel nagyobb ivben a Kapolna utcara es a kepen pont ugy kanyarodik a fekete auto ahogy en kanyarodtam.

1 megjegyzés:

  1. Remélem azért ezt nem általánosan csinálod. Ez egysávosról oké lenne, de így... Ez így baromira veszélyes. Semmi vezető vonal nincs, ami azokba a sávokba vezetne (visszanézve a mapsen, nem is volt), ezért a szélsőből a közelebbibe(a kanyarodóba), a belsőből meg a középsőbe, kell kanyarodni. Gondolj csak bele én mást gondolok erről, mert én nem járok arra, biztos, hogy így kanyarodnék, mivel semmi nem utal másra, te meg megszokásból, mert másokat így láttál bevágsz elém, miközben én a belsőből oda kanyarodnék, én is lududálnálak (ha épp észreveszlek időben, ha nem akkor meg csak belédmegyek és te leszel a hibás). Szerintem itt csak az a szerencse, hogy a belsőből sokan egyből tényleg beljebb mennek egyből, de erre a senki nem kötelezi őket.

    VálaszTörlés