2020. április 1., szerda

"Névtelen 2020. április 1. 9:19

Remélem azért ezt nem általánosan csinálod. Ez egysávosról oké lenne, de így... Ez így baromira veszélyes. Semmi vezető vonal nincs, ami azokba a sávokba vezetne (visszanézve a mapsen, nem is volt), ezért a szélsőből a közelebbibe(a kanyarodóba), a belsőből meg a középsőbe, kell kanyarodni. Gondolj csak bele én mást gondolok erről, mert én nem járok arra, biztos, hogy így kanyarodnék, mivel semmi nem utal másra, te meg megszokásból, mert másokat így láttál bevágsz elém, miközben én a belsőből oda kanyarodnék, én is lududálnálak (ha épp észreveszlek időben, ha nem akkor meg csak belédmegyek és te leszel a hibás). Szerintem itt csak az a szerencse, hogy a belsőből sokan egyből tényleg beljebb mennek egyből, de erre a senki nem kötelezi őket.

Válasz Törlés"

Nyugodjal meg nem altalanosan, csuklobol csinalom.
Nem hulyebol keszultem, hogy atvagok a jobbra kanyarodas utan tokon, paszulyon keresztul a bal szelso savba, mert ugy emlekszem, tudom, stb, hogy majd 3 kilometer mulva a bal szelso savbol kell lekanyarodnom balra es igy nekem kenyelmes, egyszeru, felek a forgalomban stb.

Na most ha te ott elkezdesz sasszezni azon a kb. 20 meteres szakason annak csuklas lesz a vege.
Foleg ha belegondolsz, hogy nincs helyed atsorolni a kozepso savba es feltartod a jobbra kanyarodokat azzal, hogy megprobalsz besorolni a kozepsobe, de nem tudsz, mert ott piros van a jobb szelso meg ha jol emlekszem akkor hamarabb kapja meg a zoldjet.

Errol szerintem egy kresz oktato vagy vezetes oktato jobban meg tudna mondani a tutit.

Vannak Budan es Pesten olyan sarkok, keresztezodesek, lampak ahol sokat szamit a helyismeret.

Mint pl. ez az utca.
Itt is kb. 20 metered van arra, hogy eldontsd, hogy mit akarsz az elettol.
Ugy indulsz, hogy becsatlakozol egy jobb indexszel a foutvonalra es azonnal kapod a tablat az arcodba, hogy vagy jobbra kanyarodsz a kulso savban vagy a bal savban mesz egyenesen vagy balra kanyarodsz.
Ha elotted mar allnak es hidd el allnak a lampanal akkor azonnal nagy ivben kanyarodsz ki, hogy azonnal at tudjal sorolni az egyenesen vagy balra kanyarodo savba, ott sincs helyed arra, hogy kis ivben jobbra es majd athuzodsz balra.
Hulyen hangzik, de itt is a megszokas, rutin mukodik.
Aki nem ismeros a kornyeken az kinos szituaciokba keveredhet.

1 megjegyzés:

  1. Csak arra akartam utalni, hogy ezért IS kaphattad a mutogatást, plusz dudát. Ha itt bekanyarodsz és a középsőbe, akkor sávot is váltottál hirtelen hivatalosan, ahogy mondtam a belsőből kellene a középsőbe kanyarodnod (gondold el, ha szemből lenne még egy utca, amiből a belsőbe tudnának nagy ívben kanyarodni). A kis egyirányú utca teljesen más példa, mint a sávból sávba kanyarodás itt és teljesen lényegtelen, hogy mennyi időd van átsorolni (pont nem érdekel senkit, hogy elbasztad), át kell. Ha ebből baleset van, te sávváltó voltál, mert nem a sávodba kanyarodtál és te vagy a felelős, ahogy mondtam, nem hivatkozhatsz arra, hogy itt "ez a szokás". Végtére is téged is ledudáltak, plusz indexre hivatkozott (gondolom az átsorolás miatt), tehát valamit nem jól csináltál ott. Persze ez megint a pesti szar útburkolat miatt van. Normális helyeken jelölve van, hova kell kanyarodni szaggatottal, és akkor tényleg nincs vita. Téma lezárva :)

    VálaszTörlés