2020. április 9., csütörtök

Tegnap (2020 04. 08.) keso delutan egy hulye gyerek biciklis ugy felidegesitett a Rona utca Thokoly ut lampas keresztezodesben, hogy ugy voltam vele, hogy megallok, lelokom a biciklirol es ott helyben megtaposom az agyhalott hulye gyereket.

A tortenet ugy indult, hogy allok a Rona utcaban a Thokoly uti lampas keresztezodesnel.
Varom, hogy zoldre valtson a lampa.
Megkapom a zoldet behajtok a keresztezodesben es ekkor szepen komotosan tettenek teljes tudataban kigurul elem a hulye gyerek a Rona utcai zebranal ugy, hogy elotte ramnezett, felmerte a tavot, hogy "hopsz en meg atferek itt az auto elott" es elem gurult.
Nyomom a dudat, picit fekezek, hogy ne gyorsulva kozelitsem meg a biciklist.
Erre az ramnez felemeli a kezet es megkoszoni, hogy atengedtem!
Teljesen elontotte a szar az agyam.
Mentem a Rona utcaban, fel szemmel egy ures helyet kerestem ahol meg tudok allni, a masik szememmel a bringast figyeltem, hogy merre teker.
Az volt a szerencseje, hogy nem volt ures helyt, mert nem szinte biztos, hanem tenyleg ugy voltam vele, hogy megallok, kiszallok, bevarom, lelokom / lerugom a bringarol es oktato jelleggel megrugdosom, kozben felvilagositom, hogy maskor ne csinaljon ilyet, mert akar el is uthetik.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése