2020. május 16., szombat

Az Arany Janos utcaban a Burger King mogott egy kicsivel majdnem megbuntettek a kozteruletesek, mert tiltott helyen parkoltam (kb. itt parkoltam).
Nincs mit szepiteni a dolgon, beneztem a sarkon levo parkolast tilto tablat, a padka szelere meg nem volt felsetve a folyamatos sarga csik.
A sarga csik nem lete meg nem jelenti azt, hogy le kell szarni a tilos varakozni, parkolni tablat, amit en vastagon leszartam.
Az volt a szerencsem, hogy pont akkor ertem vissza az autohoz amikor a kozteres irta fel az auto adatait, en meg rendesen kiakadtam es gondolom olyan bunbanoan neztem a kozteresre, hogy a buntetes helyett megusztam a dolgot egy figyelmeztetessel, mert egyutt mukodtem a szervvel.

Majd kiugrott a szivem a helyebol amikor meglattam a koztereseket es gondolom rendesen lefeheredtem az ijedsegtol.

Az a vicc az egeszben, hogy boldog, boldogtalan parkol azon az utszakaszon.

Megkoszontem, hogy nem buntettek meg, bepattantam az autoba megkerultem az utcatombot es bealltam a Hercegprimas utcaban felszabadult rakodasi teruletre.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése