2020. május 16., szombat

"Borotvalttehen 2020. május 15. 23:08

Finom volt? En a multkor Gianni fagyizojaban ettem, az nagyon jo volt, de ott sem adtak tolcserben a bunkok, csak poharban. Amugy altalaban jegkremet veszek, a Lidli magnum utanzata jo aron van. A gelato rosat probaltad mar?

Válasz Törlés"

Vegul is jo volt, annyira nem ereztem az izet, mert nem tudtam nyalni csak lapatolni, amikor mar folyosabb volt akkor kijott a csokolade ize.
A csoki vagy csokis fagyikat szeretem, abban az izben a ket veglet van, vagy nagyon el lehet rontani vagy nagyon jo, meg neha megkivanom a vaniliat.
A mindenfele fantatia izu, fagyik nem jonnek be, ugy vagyok vele, hogy jart utat jaratlanert el ne hagyj.
A gepi vagy olasz fagyit nagyon szeretem, csak keves helyen arulnak.
A jegkremekbol a Double Magnumot szeretem, amugy nem vagyok oda a jegkremekert, kiveve a hutopultbol meg kokemenyre vannak fagyva es mire felengednek addigra mar elmegy a kedvem a jegkremtol.

Ma pont a Gelato Rosa fele fogott rohangaszni, kiprobalnam, de nem hinnem, hogy lesz ra idom, mert csomagokat fogok kiszallitani az V. keruletben (a Szent Istvan teren is lesz cimem).

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése