2020. május 15., péntek

Maszkalas kozben lattam, hogy nyitva egy fagyizo es gondoltam eszek egy fagyit.
Bemegyek, mondom, hogy kerek 3 gomboc csokoladet edestolcserben.
Erre azt mondja a csajszi, hogy csak poharban tudja adni.
Ehhh...
Latom van papirbol fagyispohar gondoltam naivan abba adja a fagyit.
Ok, adja abban.
Nezek ki a fejembol es egyszer csak latom, hogy a csajszi egy 3 decis muanyag poharba meri ki a fagylaltot es a tetejebe beleszur egy pici fagyiskanalat.
Igy nezett ki a fagyi amit kaptam.


Valamennyit kikanalaztam a fagylaltbol, a tobbit felraktam az auto muszerfalara, hogy megolvadjon es kesobb amikor mar folyos volt megittam.

1 megjegyzés:

  1. Finom volt? En a multkor Gianni fagyizojaban ettem, az nagyon jo volt, de ott sem adtak tolcserben a bunkok, csak poharban. Amugy altalaban jegkremet veszek, a Lidli magnum utanzata jo aron van. A gelato rosat probaltad mar?

    VálaszTörlés