2020. június 26., péntek

Akkor irok egy par sort errol a kiszallitasrol, hogy picit tisztuljon a kep.

A csomagokert az atvevonek nem kell fizetni, mert a csomagot egy jotevo adja nekik ingyen es bermentve.
A dobozok kb. 500x500x500 mmesek, de most 500x500x700-asok voltak, atlagban 8-9 kilosak, de volt mar olyan, hogy a dobozok boven 15 kilosak voltak es egy cimre ket dobozt kellett kikezbesiteni.

A cimek adottak, beutom az iGOSzulinapp-ba a cimeket, az megcsinalja az optimalis utvonalat, onnantol kezdve nekem mar csak tekergetnem kell a kormanyt.
Meg jo adag cim mar fejbol megy, csak ranezek a cimekre es tudom, hogy hogyan erdemes odamenni, milyen sorrendben.

Inkabb azokat a cimeket szeretem amikor a csomagot kikezbesitem es atautokazok a masik cimre.
A belso keruleteket nem annyira, foleg a regi berhazakat ahol nincs lift, egy emelet harom lepcsofordulo es mire feler az ember a masodik, harmadikra, esetleg negyedikre azert mar rendesen piheg.
Ez akkor volt mokas amikor a 15 kilos dobozokbol kellett felcigolni kettot a negyedikre.

Az olyan esetrol eddig nem irtam, hogy az egyik cimem a ket nem pont iden barnult azzal mokazott, hogy biztos nekik hoztam a csomagot es segitenek felvinni.
Ott ment a szajkarate a hatarozott fellepessel, hogy: "Nem!, De. Nem!, De.", nem tudhattam, hogy mi van a zsebukben, nekem csak harom toll es annyi a helyzeti elonyom, hogy a lepcso telejen alltam, ok meg lent a jardan.
Meg amikor a nem iden barnult a szemem lattara, kb. 5 meterre tolem rugja fel a nojet, en meg meredek ki a fejembol es szinte konyorgok, hogy nyissak ki a bejarati ajto, hogy nehogy en is belekeruljek a szorasba.

Az ilyen csomagozas vegere azert fogyok par kilot, mikor mennyit, nyaron a hoseg miatt tobbet.
A kis dobozosban nincs legkondi, leeresztem az ablakot es bekapcsolom a ventilatort ami a forro levegot nyomja ram, mintha ket hajszarito fujna az emberre a meleget.
Az ablakot leeresztehetem, de nem szeretem, mert a konyokom, vallam erzekeny a huzatra.

Ezen kivul a normal kiszallitasba is be szoktam segiteni.

Volt mar olyan, hogy a negyedikre kellett felvinni a 10 vagy 14 zsugor asvanyvizet, meg a 6 kilo lisztet, egyeb baromsagot.
Lift nem volt, megszamoltam, 86 azaz nyolcvanhat lepcso volt a negyedik emelet.
Egy forduloban ket zsugor vizet vittem fel, ki lehet szamolni, hogy hanyszor fordultam.
Volt olyan is, hogy felcsongetek a csomagos cimre es kozlik, hogy a lift nem jo es mit ad isten a tizediken volt a cimzett.
A hetedikig leduletbol felmentem, altalaban kettesevel szoktam venni a lepcsoket, az utolso harom emeletet mar kicsit lassabban masztam meg, az ajto elott meg egy ideig lihegtem mire ki tudtam azt nyogni, hogy: "Kezit csokolom!".

Igy hirtelen ennyi ugrott be.

Es most lehet ram irigykedni, hogy mennyire jo nekem, hogy kapok borravalot, mar ha kapok.

1 megjegyzés:

  1. Nagyon kemény meló, jó pénzért. így tudsz tervezni és egyről a kettőre lépni az életben. Van házad, autód, jó cuccaid, jársz nyaralni, igazán fasza. Minden elismerésem!

    VálaszTörlés