2020. június 27., szombat

"Névtelen 2020. június 26. 22:00

Szoval valami sittesnek viszel cuccot ingyen es szarul bejelentve kollega autojaban tolod a jatt remenyeben es itt elo is adod h te vagy a terez anya. Aha... majd ha valami komoly szakmat kitanulsz es abban elersz valamit akkor ugass. Pl fibbod nincs mit csinal valaki a nyomdaban... te vezetgetsz az ingyen penzert, zabalod a gyrost fagyival, mikozben mi melozunk kemenyen hogy olvasd a magyar narancsot a talalt penzedbol... fasza

Válasz Törlés"

Hmm...
1993-tol amikor felszabadultam a szakmunkasbol (nyomdaipari, ofszet gepmester) 2011 vegeig nyomdaban dolgoztam, mint ofszet gepmester.
Ezen kivul nezzuk csak mim is van itt a szekrenyben.
Egy vagyonor bizonyitvany.
Elelmiszer es vegyiaru elado, bolti penztaros, kereskedo boltvezeto bizonyitvanyok.
Egy targonca vizsga (E3312, E3313, E3324), a darut is le kellett volna tennem, azt most mar egy kicsit banom es a kosaras szemelyemelo vagy mi a fene se lett volna rossz.
Meg ugye van a B kategorias jogositvanyom, egy ideje motoszkal a fejemben, hogy le kene tenni a C-t.
Ezen kivul pici tulzassal tarsalgasi szinten beszelek nemetul, gyakorolnom kene vagy ujra ki kene mennem a nemetekhez dolgozni (kicsit kinn meloztam a nemeteknel, mint betanitott csoszerelo, lakatos), hogy ra legyek kenyszeritve a hasznalatara.

Nezzuk csak, hogy mit kene meg letennem:
- erettsegi, szegyellem, nem erettsegiztem le.
- C kategorias jogositvany.
- valami ujabb hasznalhato szakma.

Ezennel ezt en itt befejeztem, a kovetkezo hozzaszolast kirakom, de nem reagalok ra.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése