2020. június 27., szombat

Penteken benn ramolas kozben ugy 11 ora fele a fejemre esett egy majd 4 kilos konzerv.
A fejemen kb. fel centi hosszban felszakitotta a bort a konzerv ugy, hogy szivargott belole a ver, plusz egy pukli ahogy tovabb pattant a fejemen.
Masodpercekig azt se tudtam, hogy hol vagyok, de az ijedtsegen kivul elsore mas bajom nem volt.
Odanyultam a fejemhez es ahogy elvettem a kezem latom, hogy kicsit veresek az ujjaim.
Na fasza!
Kimentem a mosdoba, hogy lemossam a hajam es azert veres volt a viz ahogy mostam a fejem, hajam.
Kesobb ahogy kiment belolem az ijedtseg elkezdtem szedulni, vacakul lenni.
Mondtam a fonoknek, hogy haza megyek, mert kezdek nyamvadtul lenni.
Mondja, hogy ne hivjunk mentot.
Meg a kis faszomat, hogy bevigyenek a korhazba es bent meg ramugorjon a korona virus vagy valami bonus content.
Haza mentem.
Mire haza ertem mar fajt a fejem, de nem szedultem.
Bevettem egy Advil Ultra Fortet es elmentem kocogni, lepancsiztam, hajat mostam, mire vegeztem a pancsival mar nem annyira szivargott a sebbol a ver.
Delutan ketto, harom fele mar csak ici-picit verzett a seb.
Lefekudtem szundizni, kora este amikor felkeltem kicsit szedultem es meg picit fajt a fejem, bevettem egy Algoflex Fortet.

Jelenleg (2020 06. 27.) ott tartok, hogyha bizonyos szogben nezek a szemeimmel akkor a bal szemem picit szur, a felso fogsoromban az osszes tomott fogam faj ha osszeszoritom az allkapcsom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése