2020. július 10., péntek

"Borotvalttehen 2020. július 9. 22:42

Te jo eg... egeszsegedre!!!! Bar nekem is beleferne ilyeneket enni. Gondolom volt vagy 1500 forint... en negyedik napja tejszines spenotos daralt pulykahust eszek tesztaval, azt tudtam kihozni 1500bol

Válasz Törlés"

Koszonom.

Enni akartam mar valami normalisabb kajat.
Napok ota a mult het penteken (2020 07. 03.) vagy szombaton (2020 07. 04.) megvett Tescos mar megszikkadt, megmikrozott pogacsakat ettem, sajttal, paradicsommal.
Szerdan (2020 07. 08.) ebedre ket szelet muzlit ettem, mert itt voltak a tetosok.
Tegnap (2020 07. 09.) apamnal voltam vettem par dolgot az ottani Tescoban, neztem a kajaldakat, nem talaltam semmi izletest, a pizzazo meg bezart, a vegen vettem 4-5 picit Fornettis pogacsat az volt az ebedem, meg otthon ettem ket muzliszeletet.

A kornyekemen ket gyrosos is van, szinte azonos tavolsagra tolem, de nekem nem izlik annyira a hus amit arulnak.
Gondolom ugyan attol a cegtol veszik a kesz nyers gyros nyarsat.
Az adagok se valami nagyok.

Ez a kedvec gyrososom, az adagok jok, a hus fuszerezese is izlik nekem, a rizst is jol csinaljak szerintem nem tocsog az olajban.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése