2020. augusztus 20., csütörtök

Ugy nez ki, hogy valahol meg is csak lukas, ereszt az auto hutorendszere.

Ma mentem egy kort az autoval, az egyik megallonal csak ugy kivancsisagbol raneztem a hutofolyadek szintjere es meglepodve vettem eszre, hogy a kiegyenlito tartalyban egy csepp folyadek sincs.
Elugrottam a kozeli benzinkutra, vettem desztillalt vizet.
Eloszor bekevert hutofolyadekot akartam venni, de ugy voltam vele, hogyha csepeg a hutofolyadek akkor feleslegesen veszem bele a fagyallot ha ugy is elcsepeg, igy maradtam a desztillalt viznel.

Jovok ki a kut boltjabol es latom, hogy valami csepeg a motornal alulrol, ketszer is megneztem es tenyleg csepegett valami.

Feltoltottem kicsivel maximum fole a tartalyt, kb. egy liternyi vizet toltottem bele es haza jottem.

Kesobb raneztem a tartalyra es alig ment le a folyadekszint, nem volt zavaros a folyadek, megneztem a nivopalcat es a palcan szep tiszta olajat lattam.

2 megjegyzés:

  1. De miért van az ablaktörlő felhajtva, bármikor látom?

    VálaszTörlés
  2. Csereltel vizpumpat? Ha nem es a hutofolyadek feltoltesnel betoltottel fagyallot akkor sanszos h kinyirta a vizpumpatomitest esetleg a vizpumpat

    VálaszTörlés