2020. szeptember 5., szombat

"Borotvalttehen 2020. szeptember 5. 15:54

A multkor nyertem a lotton 1770 forintot. Eszembe jutottal es mikor a boltban voltam, vettem belole egy doboz haagen dazs fagylaltot. Mogyoros mogyorovajas volt. Ilyen finomat meg sosem ettem. Iden elso fagyim volt, sajnos nem fer bele most a jarvany miatt a koltsegvetesbe.

Válasz Törlés"

Gratulalok a nyeremenyhez.

Az igen kerem szepen tulertekelt, tulhypeolt jegkremet eszunk!
Afrikaban meg az ehezo gyerekek az oroszlan farkat harapdaljak, kozben arra gondolnak, hogy milyen jol megy nekik, mert szegeny europai gyerekek meg sose harapdaltak oroszlan farkat.

Nem vagyok oda a jegkremekert, mert tul hidegek, lefagy toluk a fogam, meg a gyorsetterembe kaphato jegkremeket se eszem meg, pedig, finom edesek.
Ha neha napjan veszek egy doboz jegkremet akkor mielott elkezdem enni be szoktam rakni a mikroba maximalis teljesitmenyen 1-2 percre, addigra annyira felmelegszik, hogy nekem pont jo.

Jobban szeretem a gombocos fagyit vagy a gepi csavaros fagyit.
Vannak bejaratott helyek ahol nekem izlo fagyit arulnak.

Egyszer mar megkostolom ezt a Haagen Dazs jegkremet csak ne felejtsem el.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése