2020. szeptember 16., szerda

Ma csoda tortent es elmentunk az uzemorvoshoz!

Reggel azzal fogadtak bent, hogy van egy kiszallitasod, 20 csomag cimed es reggel fel tizre a kollegaval mentek az uzemorvoshoz.
Mi a fene, ezt is megertem, hogy eljutunk az uzemorvoshoz!

Beramoltam a kis dobozosba a 20 csomagot es melle a normal kiszallitast is, beultunk a kollegaval az autoba, elhajtottunk a cimre, kidobtuk a megrendelest es mentunk az uzemdokihoz.

Kicsit varakoztunk, kertek tolunk pisit, aztan megint varakoztunk.
Kozben felhivtak, hogy a masik helyre ki kene meg vinni cuccokat, mert reggel elfelejtettek berakni a kollega autojaba.
Nagyon jo!
Behivott a rendelobe az asszisztens, a doktorno kikerdezett, hogy, sportolok, mutetek, szedek e gyogyszert, dohanyzom, iszok, mikor kell viselni a szemuvegem, van e panaszom, stb.
Aztan megmerte a vernyomasom, ha jol emlekszem akkor 115 / 76 volt.
Majd belenyomta a pecsetet a targoncas jogositvanyomba es mondta, hogy kuldjem be a kollegat.
Miutan a kollega is vegzett, visszamentunk, bedobaltuk a lemaradt cuccokat a kis dobozosba es mentem at a masik helyre, utana irany csomagozni.

Szoval igy 22 cimem volt, a VII., XIV. keruletben kovalyogtam es 4120 forint borravalot kaptam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése