2020. szeptember 15., kedd

Reggel felrehivott a fonok es kerdezte, hogy a nagy fonok miert akar elkuldeni (kirugni, igy fogalmazott).
Mondtam neki, hogy nem akar elkuldeni en akarok elmenni.
Miert?
A konkret okot nem tudtam megfogalmazni, egy eeeeeeeeeeeeeh legyintessel probaltam elintezni a dolgot.
Ok, nem volt vmi korrekt egyenes valasz, valahogy nem voltam hangulatban, hogy nekialljak lelkizni, sirni-rini.
Azert rakerdeztem, hogy mi lesz az autokkal (Dokker, Vito?).
Aztan mondta a fonok, hogy jo lenne ha napokon belul eldontenem, hogy mit akarok, mert fel kell adni az uj futar hirdeteseket, meg amugy is itt a sok csomag, a raktarban is segiteni kene, stb, stb, stb, dolog az van, meg a nagy fonok se szereti az ultimatumokat.
En se szeretek sok dolgot...

Per pillanat nem tudom mi legyen, alljak fel az asztaltol, kalap kabat vagy maradjak, varjak egy kicsit segget csinalva a szambol, hogy mi lesz ennek az egesznek a lecsengese es akkor tavozzak.

Kerdes az, hogy mikor fognak futart, futarokat talalni, azokat be is kene tanitani es utana, kozben megmaradnak vagy elmennek, lasd a 2019 oszen, kora telen felvett futar, majd a 2020 tavaszan jott futar.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése