2020. szeptember 21., hétfő

Reggel hajtom le a kis dobozosban a nap ellenzot, mert a szemembe sutot a nap es latom, hogy hianyzik az auto forgalmia.

Rendesen megijedtem, hogy valahol elhagytam.

Felhivtam a kollegat, hogy nincs e nala a forgalmi, mert mult het csutortokon (2020 09. 17.) delutan o ment vele es mondta, hogy a nadragjaban maradt.

Az mondom fasza, mert mult het penteken (2020 09. 18.) forgalmi nelkul maszkaltam a varosban.

Megallok a ceg elott, nezem az auto hatuljat es azt veszem eszre, hogy a lokharito bal oldalan van egy nagy huzas nyom.

Hmm...

Nezem tovabb az auto hatuljat es megdobbenve latom, hogy a bal hatso indexbura meg van repedve es vastag celluxszal van megragasztva.

Mi a tosz!

Erre biztos emlekeztem volna, hogy en csinaltam!

Kozben bejott a kollega, mondom neki, hogy mi a helyzet.

Erre az volt a valasz, hogy ne foglalkozzak vele es kozben somolygott.

Gondolom a kollega simliskedett az auto(javal), vegul is az ove, azt csinal vele amit akar.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése