2020. szeptember 12., szombat

Tegnap (2020 09. 11.) az M3 bevezeton a Szerencs utcai lampas keresztezodes utan befele Pest fele a bal szelso savban levillogott egy no.
Eloszor nem tudtam elkepzelni, hogy mi ez a fenyjatek a visszapillantoban, belenezek es latom, hogy a seggemben egy Nissan Micra pislakol a lampaival.
No fene, biztos az ut miatt lattam, hogy villogott.
Tovabbra is villog.
Hmmm...
Ranezek a muszerfalra, index nem villog, ranezek a hatos kodlampara hatha az kapcsoltam fel veletlenul, de nem.
Tovabbra is villog.
Kozben 50nel elertuk a 80as tablat es akkor kezdett leesni, hogy a naccsagos asszonynak nem tetszett, hogy egy tanulo vezeto (meg mindig nem vettem le a "T" betut az auto hatuljarol, engem nem zavar, nem ker enni, a tejet nem issza ki a hutobol) 50nel szuttyog elotte a meg 50es utszakaszon.
A 80as tablanal elkezdtem gyorsitani 80ra, a Micra megelozott, picit ramasztam es parszor ravillogtam, hogy erezze a torodest.

Pillanatra megfordult a fejemben, hogy azt csinalom amit a kollega szokott a furakodo, tolakodo autosokkal, hogyha atsorol a masik savba a tolakodo akkor pont annyira gyorsit fel a sajat savjaban, hogy a tolakodo auto elott levo auto es a sajat autoja kozott ne lehessen elozni.
Aztan ugy voltam vele, hogy rohanjon, kb. fel perccel hamarabb fog odaerni vagy annyival se, mert a Kacsoh Pongrac uti feluljaronal amugy is fel szokott torlodni a sor meg keso delutan is.

Nem nagyon szoktam sietni meg akkor se kiszallitok, minek siessek, annyival nem erek hamarabb oda, hogy megerje rohani, tele van az auto hatulja vizzel az tud meglepetest okozni ha fekezni kell, nagyobb fekezesnel a viz a tehetetlensegenel fogva meglodul a flakonokban es olyan erzese van az embernek mintha hatulrol egy nagy kez tolna az autot.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése