2020. október 2., péntek

Akkor kezdodjon az eloadas!

Reggel bementem, vidaman, mosolyogva kiramoltam az auto, megjott a fonok, kedvesen, kedelyesen elcsevegtunk, hogy mi volt tegnap (2020 10. 01.), stb.

Majd bementunk a raktarba, tettem, vettem, csinaltam a dolgaim, bementem az irodaba a papirokkal es a felmondasommal, megkerdeztem a fonoktol, hogy tegnap elszamoltunk a penzzel, kozben az orra ala dugtam a papirt, hogy ezt majd legyel szives irasd ala a nagy fonokkel ket peldanyban es jott a hapogas.

Felmondasz?

Igen.

Tenyleg?

Tenyleg, november másodikan elvalnak az utjaink.

Akkor se maradnal ha megemelnenk a fizetesed?

Nem.

Akkor se ha leszopnalak?

Hmmm... free blowjob.... egy udito reggeli szopas bearanyozza a nap tovabbi reszet! Mar majdnem alltam fel az asztalra lehuzott sliccel... Nem, ha a tegnapi (2020 10. 01.) szivasra gondolok meg mindig gorcsbe ugrik a gyomrom.

Elkezdtuk beramolni a cuccokat a kis dobozosba a kiszallitashoz, megbeszeljuk a dolgokat az irodaban, hogy mi a mai haditerv, hogy tamadom le a varost, kozben a fonok megkerdezi, hogy: "Nem akarsz december vegeig maradni?".

Nem, nem csinalok ujra segget a szambol es most maradjak eddig, utana maradjak addig.

Ismered a viccet amikor a bacsi 70 evesen elvalik, kerdezik tole, hogy lehuzott a mamaval 50 evet es most akar elvalni? 

Kerdik a bacsitol, hogy miert most akar elvalni ennyi ev utan?

Az oreg az mondja, hogy jott a gyerek, most ne valjunk el, jott a masodik, most ne valjunk el, jott az unoka, most ne valjunk el.

Felnottek a gyerekek, unokak, most mar elvalok.

Na szoval ezert nem maradok, november masodikan elcsattogok.

Bejott a fonokseg es kozoltek veluk a hirt, hogy benyujtottam a felmondasom.

Szerintem kb. felfogtak a dolgokat.

Kb. igy tortent a dolog.

Arra meg rakerdeztek, hogy: "Az a baj, hogy futarkodni kell es nem a raktarban vagy?".

Nem.

Nem akartam azzal folytatni, hogy persze majd maradok a raktarban, felvesztek egy futart aki egyszer csak megunja a szivatast, lelep es megint ugyan ott vagyunk ahol elkezdtuk, majd a balek kiviszi, tud vezetni, megbizhato, tudja a dorgest.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése