2020. október 12., hétfő

Akkor par szo, hogy hogyan tamasztottak meg hatulrol egy masik autoval es, hogy hagytak cserben.

Kanyarodtam a Budaorsi utrol a Villanyi utra, a kanyar utan szinte azonnal van egy lampas zebra ahol megalltam, mert pirost kaptam.

Megalltam, uresbe raktam a valtot, kozben mar a feken alltam es abban a pillanatban jott a lokes es a puffanas hatulrol.

Na bassza meg belem jottek!

Osszeszedtem magam agyilag, beraktam rukvercbe, hogy ne guruljon el, leallitottam a motort, visszaraktam a kapcsolotabla ajtajat ami kinyilt az utkozes erejetol a bal terdemnel es kikaszalodtam az autobol.

Hatra megyek, nezem az auto hatuljat, elso latasra minden ok, nezem a masik autot, azon se latok nagy kart.

Hat cimbora ebbol papirozas lesz! gondoltam.

Mire odaig jutottam addig az emberunk berakta rukvercbe az autot, megkerult es elhajtott!

Azt a kurva!

Hat el elment, mire igazan felfogtam, hogy a masik lelecelt addig csak annyi ragadt meg bennem az autobol, hogy egy szurke Astra volt es a rendszama "I" kezdodott.

Hat mondom ez kurva jo!

Visszaultem az autoba, elkezdtem keresni egy parkolo helyet ahonnal fel tudom hivni a kollegat, hogy megtamasztottak hatulrol es a masik elszelelt.

Talaltam egy nyugisabb reszt, felrealltam, felhivtam a kollegat, aki azt mondta, hogy azonnal hivjam fel a 112-t, jelentsem be az esetet es azt is, hogy faj a nyakam, mentot is kerek, meg ha valami komolyabb bajom lenne annak legyen nyoma.

Utana felhivtam a fonokot es elmondtam neki, hogy mi tortent.

Majd felhivtam a 112-t, elmondtam, hogy mi tortent, kikuldtek egy jarort, azok felvettek az adataim, a tanuvallomasom, megszondaztattak, kihivtak egy mentot es egy helyszinelot.

Kiert a mento, elmondtam, hogy faj a nyakam a lokestol, szinte azonnal a nyakamra raktak egy merevitot, majd felvettek az adataim es vittek be a Szent Janos korhazba, ott megvizsgaltak CTvel es mindent rendben talaltak.

Megirtak a zarojelentest es elengedtek.

Visszamentem az autohoz egy taxival es haza jottem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése