2020. december 19., szombat

Online rendeltem a falatozz.hu-rol egy extra adag gyros talat, a megrendelesnel odairtam, hogy hagymat es yoghurtos szoszt nem kerek a talra, amikor itt van a futar hivjon fel, mert a kapucsengo eleg hektikusan mukodik. 

Ehhez kepest kikuldtek a talat yoghurtos szosszal, a futar nyomta a csengot, mint suket az olajtot, az egesz hazat felverte es kulon extrakent ugy kellett megkerni, hogy ugyan mar huzza fel az orrara is a maszkot amit cuccogasok aran meg is tett.

Most levelezek es telefonalok a falatozz.hu-val, hogy elszurtak a megrendelest es csereljek ki a rendelest, a panasz emailben elkuldtem a megrendeles adatait, hogy mit kertem es melle csatoltam a fenykepet a rosszul teljesitett megrendelesrol.



Az a bosszanto az egeszben, hogy feher alapon feketen leirtam, hogy mit kerek a rendelesben es mit tegyen a futar ha itt van.

Ennyi erovel beulhettem volna az autoba es elugorhattam volna egy gyros talert.

Meg azt se lehet mondani, hogy problemas vagyok es kesobb jutott az eszembe, hogy nem ilyet szeretnek hanem olyat.

Jelenleg itt ulok a gep elott, irom a bejegyzest, az idegtol remeg a gyomrom es lassan elmegy a kedvem a vacsoratol.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése