2021. március 19., péntek

Megyek ki az egyik cimre, hordom fel a vizeket a lepcson a lifthez, elmegy mellettem ket fiatal srac, elmennek a lifttel.

Viszem fel a kovetkezo kor vizet es latom, hogy vmi nem stimmel, paratlan szamu viz van a lift elott.

No fene!

Bent hagytam az autoban egy vizet vagy valahol a lepcsohazban felejtettem?

Megyek vissza az autohoz, az autoban ket zsugor viz fogad.

Na ez egyre jobb.

Ugy terveztem a kiszallitast, hogy eloszor 8 zsugor vizet viszek a lepcsohazba a lifthez, a maradek 2 zsugort es az aprosagokat a masodik korben viszem a lifthez.

Megyek a maradek cuccokkal a lepcsohazba es tenyleg csak 9 zsugor viz van a lepcsohazban a lift elott.

Ez mondom nem igaz!

Bent felejtettem egy zsugor vizet?

Felhivom a kollegakat, hogy nezzenek mar korul a bejaratnal, hogy hatha ott maradt, hagytam egy zsugor vizet a nagy kavarasban, de nem, nem hagytam ott vizet.

Valoszinuleg a ket fiatal lopta el a zsugor vizet amit kipakoltam a lift ele.

Az eszem megall!

Remelem a halalos agyon fekvo anyjuknak vittek a vizet.

Felmentem a megrendelohoz a vizekkel, elmondtam, hogy mi tortent es mondtam neki, hogy hozok a kozeli boltbol egy zsugor vizet.

Megvettem a vizet a borravalo penzembol, nem volt kedvem szamlat iratni rola, a megrendelonek meg mondtam, hogy ezt a vizet tudtam csak venni, a kulonbozetre meghivtam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése