2021. március 14., vasárnap

Rendeltem kajat es beleirtem a megjegyzes rovatba, hogy a futar hivjon fel ha itt van, mert a kapucsengo kihivasokkal kuzd.

Vajon mit csinalt a futar?

Aki arra tippelt, hogy megnyomta a csengot az atveheti a konyhajaban a nyertesnek jaro pohar hideg csapvizet.

Kimegyek es mondom a futarnak, hogy oda volt irva a megjegyzes rovatba, hogy a futar hivjon fel telefonon, mert neha nem mukodik a csengo.

A valasz az volt, hogy vegul is kijottel.

Es tenyleg baszaj! - gondoltam.

Az erve annyira porra zuzott, beledongolt a padloba, logikai KO-t adott, hogy kopni, nyelni nem tudtam.

Megneztem a rendelest, hogy azt hozta amit kertem, a kezebe nyomtam a borravalot es porig alazva, fulem, farkam behuzva beoldalogtam a lakasba.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése