2021. március 12., péntek

Telefonon rendeltem vacsorara egy gyros talat es legalabb ketszer elmondtam, hogy nem kerek ra joghurtos szoszt.

Vajon mivel kaptam meg a talat?

Joghurtos szosszal!

Elsore karomkodtam egy cifrat.

Masodszorra arra gondoltam, hogy fogom az egesz talat es csukott ablakon keresztul vagom ki a kertbe.

Megneztem a szamlat, hogy biztos en szurtam el a rendelest, de nem ott allt a szamlan, hogy joghurtos szosz nelkul kerem.

Ket telefonnal a kezemben telefonaltam, az egyiken a kajaldat hivtam, hogy megdicserjem oket, a masik telefonnal meg a futart hivtam fel es vissza, hogy vigye vissza a gyrost, mert nem azt kaptam amit kertem.

Visszajott a futar, megmutattam neki a talat, hogy erintetlen, uszik a joghurtos szoszban es a rendeles szamlajat amin ott allt feher alapon fekete nyomtatott betukkel, hogy joghurtos szosz nelkul kerem a talat.

Abban maradtunk, hogy hoz egy uj, de most mar jo rendelest.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése