2021. május 7., péntek

Vacsorara Pizza Kinges Dirian pizzat (pizzaszosz, gyros hus, feta sajt, lilahagyma, oliva, mozzarella sajt) rendeltem.

Nem volt olcso, de legalabb rossz volt.

Nekem nem izlett a tesztaja, megettem a felet es feladtam, talan holnap (2021 05. 08.) lekuzdom a masik felet.

Az igert 39 perc helyett kb. 63 perc alatt sikerult kihozni a pizzat es a futarra ugy kellett rakonyorogni a maszkot, amit szaj huzas utan felvett.

Az igert banat uditot nem kaptam meg, mondjuk nem is erdekelt, innen nem fogok tobbet rendelni.

A telefont meg vmi furcsa akcentusu ferfi vette fel es mondta el a szoveget, hogy bla-bla-bla-bla adatvedelem, bla-bla-bla.

1 megjegyzés:

  1. Miert rendelsz pizzat? Draga, altalaban helyben is kozepszar minoseget csinalnak, mire kiszallitjak egy ora alatt, meg ossze is szottyad.

    Ennel kulonbet csinalsz magad ugyanennyi ido alatt fele koltsegbol. Javaslom a winkler fele pizza receptet youtuberol, de ha meg egyszerubbet akarsz, tortilla lapra tedd. Kenheto tetszolegesen fuszerezett tejfollel, ketchuppal, mehet ra szalami, sonka, erlelt sonka, lilahagyma, olivabogyo, jalapeno, barmilyen sajt, stb. 200 fokon 5-8 perc izles szerint.

    Nincs az az isten, hogy meg egyszer rendeljek pizzat, netto penzkidobas. Helyben elfogyasztva mas, de keves helyen van igazan finom.

    VálaszTörlés